Reminder

Nu har jag varit nog med sjuk. Trotsade halsen och näsan och nöjde mig med att febern var borta och gick till jobbet. Känner mig duktig.

Dock fick jag mig en påminnelse om varför jag inte har skaffat barn och varför jag inte är så sugen på att göra det heller. Klippte (så gott det gick) en 6årig flicka som inte satt stilla en enda sekund. Motstod mig frestelsen att slita huvet av henne, trycka fast det på ett skaft och klippa det där satans håret en gång för alla.
Huu..... fy fan!

Knipsade även av en gammal hårdrockare håret idag. Han hade sparat det sen han var 8 år. Han fick spara det i en fläta och ta med sig hem. Resten rakade jag helt enkelt av. Stor förändring men absolut en förbättring.

Ligger i sängen nu med min nya älskling. Har myst på här i en timme typ. Tänkte nog sova en dutt.

xxx 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback