Nytt jobb

Usch vad dålig jag är som inte skriver oftare.

Nåja, det är höst i sthlm. Träden är gula och i Alvik är hela stenväggen vid tunnelbanan röd.
Jag gillar färgerna men känner mindre för kylan som smyger sig på.

Som vanligt har det hunnit hända mycket sen sist.
Jag sa upp mig den 21 oktober för att jag fått ett nytt jobb med bättre betalt och bättre personalpolitik.
Tänker inte säga vilken salong det är eller vart den ligger ännu. Men jag klättrar uppåt på livets lilla stege och det känns bra.
Det var vattenskada på våran toalett här hemma och dom rev hela skiten.... dom är inte klara ännu och dom har hållt på i över 2 månader. Börjar bli rätt less.

Det har varit en hel del festande med Andreas på senaste och jag säger då bara det. Gay is the grej! Gayklubbarna är dom bästa i stan!

Nu ska jag sortera tvätt och dricka kaffe.

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback