Reducerat. Oreducerat. Same same

Det är ju en del som hunnit hända sen sist jag skrev.
Jag har ändrat lite hårfärg. (bruna slingor) Det tog 3 försök innan jag var nöjd. Hard to please. :p
Jennifer har varit här en vecka och hälsat på. Det blev lite maraton inne i stan, lite mys och laser game. Jag och Jennifer krossade killarna och vann överlägset. Ha!
Jag blev överraskad med fin mat, vin och tända ljus i fredags vilket inte var helt fel efter en lång dag på jobbet.
Mamma kommer ner den 27e och ska bo hos oss. Äääntligen. :) Mamma mamma mamma och jag.
Och sist men inte minst, jag åkte fast för att åka på reducerat pris på tunnelbanan. Fick 1200 i böter. heh...
Men va fan, jag har åkt på reducerat över ett år så jag har ändå tjänat på det. Jävla SL-kontrollanter!

Annars går det fint på jobbet dock har man ju dagar man tycker att det hade varit lika att stanna i sängen.
En sådan dag hade jag förra veckan. Jag fick för mig att allt jag gjorde på mina kunder var fult. (?) Jag var inte nöjd med en enda sak den dagen. Kunderna var ju hur nöjda som helst men jag var i ett självkritiskt tillstånd och bara tjurade.

Helgen som var hade PK-huset och Metro gjort nå jippo. Metro fashion days. Det var modevisningar, styling och sminkning i hela huset. Trots att vi hade bra tempo i salongen så blev man ändå helt slut av all musik och allt sorl som pågick i resten av byggnaden.  Det var ju trevligt att dom hittar på sånt där men ännu trevligare när det är över.

Idag ska jag ta det så lugnt som möjligt. Kolla film, pilla navel och kanske, om jag orkar, diska lite.


xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback