Förändring

Fan vad jag är dålig på att uppdatera här.  Men när man jobbar som en komplett galning så är det kanske inte så konstigt?

IKEA besöket blev av förra helgen. Sprang en hel jävla söndag och kollade grejer.
Bokhylla
TV-bänk
Skrivbord
Sängram
Sängkläder
Lampor
Sängbord
Spegel
mm
Vi tog hemkörning på måndagen och skruvade hela den dagen. Men jag kan ju säga att TV-bordet var jävligt nära på att flyga ut genom fönstret när vi upptäckte att båda kortsidorna var fel när vi nästan var färdiga med åbäket. Men nu är allt på plats. Sedan har vi bara målandet kvar.

Jag är ledig idag eftersom jag bytte bort min måndag med Shila som skulle till käftis och dra ut smarttanden.

Den 4e kommer Malin hit och förgyller min vardag. Ska bli trevligt. Måste bara byta bort ännu en måndag mot Pontus onsdag så jag kan spendera lite tid med henne.

Idag tänkte jag hinna med en vända på stan. Tänkte införskaffa mig ett nytt saxhölster och sånt där trevligt.

Annars händer det inte så mycket annat intressant här i Stockholm...

Pratade med mamma för några dagar sedan om hur livet var för lite mer än ett år sedan. Rätt sjukt.
Jag bodde i Luleå och hade gett mig blanka fan på att gå min frisörutbildning. I efterhand har jag fått veta att det var många som inte trodde jag skulle klara det. Jag hade noll rutin i livet och levde på mamma.
Nu bor och jobbar jag i sthlm låångt bort från tryggheten hemma hos mamma. Jag sköter min egen ekonomi och tar hand om mig själv.  Det blev minst sagt en break i livet att flytta från Luleå.
Det enda jag saknar är mamma och Sara. Men dom är ju ändå bara några knapptryck bort på telefonen. :)

Nä nu ska jag få på mig nå vettiga kläder och dra in till stan.


xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback