Livet på en soffa i Sthlm

Fy tusan vad nice det är att vara ledig. Jag har sovit som en gris både igår och idag.
Idag ska jag nog gå och handla lite käk och sedan ta reda på hur man ska paketera en goose jacka på bästa sätt för att den ska kunna skickas upp till Luleå.  Jag köpte en röd när jag var uppe i norrland men upptäckte senare att den var för stor så nu ska Sara köpa den av mig.
Daniel ska kirra nå IKEA-kort idag också så vi kan köpa sängram, vardagsrumsbord, skrivbord och bokhylla hit och få det leverarat. För vi kommer ju inte långt med allt det där om jag ska bära skiten. Daniel är ju handikappad om ni minns.

Jag började nyss leta efter alla kablar till kameran och mobilen så man kan lägga in bilder men allt verkar vara försvunnet eller rättare sagt nerpackat på något spännande ställe. Ska fan finkamma hela lägenheten så fort jag får lite mer ork i kroppen.

Nu ska jag göra en laxmacka och gå igenom vilka filmer som kommit hem under natten. :)

xxx

Kommentarer
Postat av: snari

uppdatering - duktigt :)

2009-01-12 @ 14:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback