Klirr i kassan

Man kan väl säga att dagen har varit helt okej. Väääldigt lite att göra på salongen. Tror jag hade 4 kunder allt som allt. Fick 210 kr i dricks dessutom :p Det är inte illa pinkat! Jag gillar kunder som dricksar.
Hade en barnklipp också. As jobbigt att krypa runt på golvet och försöka att inte klippa ett öra på en unge som inte kan sitta still. Dessutom satt han och fes... jag var värd min dricks.

När jag kom hem gick jag raka spåret in i duschen och där har jag stått tills nu. Hade lätt kunnat sova där om det bara varit lite mjukare på golvet.

Och Sara, det kommer bilder på lägenheten så fort vi fått iordning här. Det står fortfarande kartonger på golvet och man hittar aldrig det man söker efter. En enda röra alltså. Dessutom ska vi måla om, köpa möbler och städa innan jag slänger upp nå bilder här. När man flyttar från en liten etta till en stor trea så blir det liksom lite tomt. Ett IKEA besök står på to do listan.

Nä, nu ska jag kolla hur det går för min middag (jag vet, sen middag men vad fan ska man göra om man slutar kl 19?)

xxx

Kommentarer
Postat av: xzfz

2009-01-15 @ 22:01:44
Postat av: snarix

jag väntar med spänning :) jag ska jobba arslet av mig så jag får se på riktigt :)

nu kommer en tunnel!

2009-01-15 @ 22:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback