Jag, jag och Jag

Nä nu har jag varit hemskt dålig på att uppdatera igen. Fy mig!
Har haft fullt upp med jobbet, böckerna och (på mina lediga dagar) dricka mig full.

Och på jobbet går det hur bra som helst. Stamkunder har börjat rulla in och jag har flera inbokade till veckan som kommer. Det är ju lite status att ha stjärnor i bokningsblocket som står för "stammis" och jag är yber nöjd.
Jag tror jag påminner mina kolleger om det varje dag. "titta titta, där är det en stjärna, och där, och där och där!" följt av ett nöjdflin som går upp till öronen.
Vi har fått en till i gänget också på jobbet. Jennie heter hon och är en toppen tjej. Känner verkligen att vi är ett team och vi stöttar varandra. Mia är en nöjd fisk i en skål.

Jag började ju läsa Stieg Larsson böckerna för ett tag sedan. Dock började jag med tvåan, fortsatte med trean och nu läser jag ettan. Dom är väldigt intressanta och jag vill rekomendera dem till min kära mor :)

På mina lediga dagar har jag försökt göra så lite som möjligt. Det är söndagar och måndagar vi pratar om här. Jag har läst, löst korsord och druckit mina öl i godan ro. Lovely.


Malin var här förra veckan. Onsdag- lördag. Detta var väldigt trevligt och jag hade någon att ösa funderingar, skit och skvaller över. Nu har nöten farit tillbaka till Turkiet och det kommer väl dröja innnan vi ses igen.

Vecka 10 var det planerat att Jennifer min minsta systeryster ska komma och förgylla mina dagar här ett tag, vilket jag ser fram emot.
Det är trevligt att ha folk här, det blir lite merliv i lägenheten då. :)

Sedan kommer ju PP aka Pizza Per/ Shadow hit och ska göra något projektarbete och ska bo hos oss någon vecka. Kan bli kul. Vi har gått på Björx tillsammans och han kallar mig Blondie som han alltid gjort. Han är en trevlig prick.
Sedan ska väl Pekke rasa in här nån helg också när han inte jobbar i Norge.
Justja, mamma skulle också dyka upp här snart och sedan är det ju på tiden att Sara och Jonatan masar rövarna neråt.
Det blir fullt hus här med andra ord.
Riktigt nice.


Imorgon jobbar jag i vanlig ordning, har en *stammis* inbokad! :p  Usch vad jag älskar mitt jobb!!!
Det är som att kliva upp varje morgon för att gå till dagis. Och det är inte många som känner så när klockan ringer på morgonen. De ni!!

Nä nu ska jag knäcka en bärs och ringa mamma och skryta över mig själv. (det är bara mamma och Sara som orkar lyssna på hur bra det går för mig)

Me Me Me


xxx

Kommentarer
Postat av: frull

jag hade minsan orkat höra när du skryter..men mig ringer du minsan inte...pffffffff

2009-02-21 @ 14:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback