Gott nytt jäkla år

Idag har jag räddat nyårsafton för ett antal personer. Jobbade alltså idag.
Hann med några klippningar och en slingning innan klockan blev 15 och vi stängde. Som avslut på året fick vi ett glas champange och jag fick en sen julklapp av chefen. En flaska skumpa :) Dom andra fick sina flaskor den 23e men då var ju jag ledig. Men den kom ändå i rätt tid. :)

Idag trodde jag att jag skulle komma hem till en nystädad lägenhet och mat på G. Men icket! Åsnan är hos Matte. Lägenheten ser ut som fan. Men jag orkar då INTE städa idag. Ska knäcka en bärs och tjura.

Ikväll tänkte jag vara en kärring och bara sitta hemma. Ska äta god mat, dricka öl och kolla på tv. Skön omväxling. Orka en massa planerande och stress.

Gott nytt år allihopa :)


xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback