Back in business

Nu har jag varit olyd igen och inte skrivit på länge. Men jag har en bra ursäkt! Min dator har varit handikappad.
Dock fick jag en ny i julklapp och en Mia kan inte vara lyckligare. :D
Julen blev i vanlig ordning en stressig historia. Bila upp till kiruna, finland och luleå. Man måste hinna säga hej till alla och byta julisar. Sedan hem i bil genom snörök igen. Suck.

Nu är det snart ett nytt år igen och 2009 har glidit förbi... men inte obemärkt eller fördömt.

* Jag började jobba på Hair and face i PK-huset.
* Lärde känna Andreas och Pontus.
* Började springa på gayklubbar.
* Lät håret växa ut igen.
* Slutade snusa.
* Sa upp mig.
* Började jobba på Hårstylisterna.

Det är lite av mitt 2009.

Alla verkar ha planerat flera veckor i förväg vad dom ska göra på nyår. Själv vet jag fortfarande inte. Antingen hänger man på Susanna och Linda från nya jobbet till nån jättefest och känner sig missanpassad för att man inte känner en kotte, eller så stannar man hemma och tittar på greven och betjänten och dricker sig full på glöggen som är kvar, eller så tjatar man på Andreas att hänga med ut fast än han inte vill.
Inget låter lockande i mina öron iaf...

Well, jag ska inte misströsta. I slutet på januari kommer Sara och Jonatan hit iaf. Då får jag väl slå klackarna i taket på riktigt. Annars jääävlar...

Funderar fan på att ta upp snusandet igen. Det är för kallt för att röka.

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback