En helg med mamma

I helgen var min kära mor och besökte mig här i sthlm. Hon kom på fredag eftermiddag och fick en obligatorisk genomgång av lägenheten. Vi drack lite alkohol den kvällen och hann med det mesta av skvallret. Lördagen jobbade jag och hon och Daniel sprang på stan och köpte en större (?) stekpanna åt oss.  Typiskt mammor att scanna av hela lägenheten efter något man behöver. När jag slutade jobbet blev det middag ute som var mumma ggr 14 typ. Vi drack en hel del och notan blev bara kring 900. Helt otroligt. Sedan bar det vidare till RAW på Göta Lejon. Där skrattade vi oss halvt fördärvade till olika komiker bla Petra Mede.  Sedan var det mingel... heh... eller jag och mamma minglade bland kändis eliten... Daniel drog sig undan våran  fylleorkan




Detta är då PETRA MEDE jag och mamma.


Vi tog oss hem efter allt svammel och söndagen spenderades i  bakisens tecken.
Måndagen sprang jag och mamma på stan. Vi fick hennes hår fixat på salongen och hon har aldrig varit snyggare. oj oj
Sedan blev det shopping för min del. 3 par skor och lite kläder. Jag fick mina ÄLSKADE Converse dom ROSA tunna som bara finns i en liten upplaga. Fick åka till Solna för att få tag i min storlek. Bild kommer snart, jag lovar. Ah, är kär.

Mamma åkte på måndag eftermiddag och lika bra var väl det. Jag blev helt slut av hennes besök. Kändes inte som en ledig helg över huvud taget. Puh! Mamma du tar knäcken på mig!
Har inte supit skallen av mig på detta viset sedan jag var 15 typ.

 Mamma är bäst!


Jobbet flyter på som vanligt. Har en massa stammisar och sånt. Fullt upp.


xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback