How soon is now?

Yes, kryssningen är bokad! Mia och Sara weekend närmar sig. Wooohoo!
Är jobbigt taggad just nu.

På jobbet idag har jag haft slingkunder. Alltså har jag ont i nacken nu eftersom jag står och glor ner på en skalle i flera timmar. Nåja, kunderna är nöjda och då är oftast jag också nöjd.

Sedan händer det ju en massa saker här i sthlm också men jag tänker hålla mig från att springa runt och skvallra som en hämdlysten HIV-smittad.
Livet knallar på i vanlig takt.
Jobbade i måndags eftersom jag bytte dag med Andreas för han hade ärenden att sköta. Alltså är jag ledig på torsdag istället. Usch, vad snäll jag är. Nästa måndag jobbar jag också eftersom jag är ledig på lördagen för då är jag och Sara på KRYSSNING! iiih! Vi ska åka med Galaxy som jag åkte med sist.
Vi åker fredagen den1a kl 19.30 om jag inte minns fel. Jobbar bara till 17 den dagen så då hinner vi med att lokalisera värtahamnen och få hyttnycklarna innan avfärd. Sedan ska vi shoppa på taxfree och sedan drar helvetet igång!
Mia och Sara on ture!
Är så exalterad att jag inte vet vart jag ska ta vägen!
Pallar inte vänta till nästa helg ju! Sara måste komma NU!

Nu ska Kiwi få mat.


xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback