Shanghai maniac

Jäkla vilka klagomål man får så fort man vill vara lite hemlig och lösenordsskydda bloggen. Så jag får väl ta bort det då!
Nöjda??

I helgen är man hundvakt. Rocco har kommit på besök. Vete fan hur jag ska lyckas rasta honom. Han drar som en tok och lyssnar inte ens med ena örat. Och han är ju ingen liten fjant. För er som inte vet är han en blandras mellan dobberman, schäfer, boxer och rottis. Hääärlig mix det där. Men gosig är han iaf. Det känns som att kramas med en stor björn. Mors lilla Mia med vännen björnen... eller nåt.

Tvättdag idag också. Tvättkorgen höll på att sprängas så det var nog dags.
Är fortfarande inte färdig. Dessutom har jag än en gång en kuslig känsla av att det ska finnas mer kläder som behöver tvättas någonstans. Orkade inte kolla under sängen.

Som på den gamla goda tiden har jag åter igen fastnat i shanghai spelandet. Hittade en ny sida som räknar hur många vinster man får. Men blir helt galen. Sist jag var fast i detta beroende satt jag i flera dygn och spelade tills jag trodde det skulle börja spruta blod ur ögonen på mig. Jag drömde om brickorna (när jag väl sov), jag såg brickor jag kunde para ihop när jag kollade på tv och mina ögon var näst intill fyrkantiga.
Men jag är iaf inte ensam om att ha trillat dit igen. Sara har också fått shanghai djävulen i sig. haha

Nä, snart är det dags att hämta upp maskin nr 5... tror jag.

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback