Oops I did it again

Första arbetsintervjun är nu avklarad. Jag är ganska stolt över mig själv just nu. Fattar inte hur jag ens hittade till Kista med komunaltraffiken. Fick byta bussar hit och dit och sedan virrade jag bort mig inne på Kistagallerian också.

Och precis när jag fått nog och ska ringa snubben som skulle intervjua mig så att han skulle få guida mig så ringer Daniel. Jag fräser fram något som mycket väl kan tas som ett personangrepp eller dödshot och lägger på. (Trodde ju att jag pratade med Daniel) Upptäcker sedan att det var intervju killen som varit på andra sidan luren. Duktigt Mia! Det är inte ofta jag lyckas göra bort mig SÅ allvarligt.

Well, jag hittade salongen och killen såg ut som en som kan ta lite plötsliga påhopp iaf. Intervjun flöt på smärtfritt. Han hade massor av frågor och jag var pratglad. Ska tillbaka dit i början av nästa vecka och provjobba. Ska ha med mig egna "modeller" som jag ska klippa, färga och slinga på. Han vill se hur jag jobbar och inom vilka tidsramar jag håller mig. Kan bli intressant.

Imorgon är det Toni and guy som ska få en påhälsning utav galenpannan Mia.

xxx

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du inte plocka bort lösenordet? din mamma vill ju läsa! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback