L-town

Som jag sa i förra inlägget. Det är mycket som händer och jag försöker bara hänga med.
Har fortfarande inte kirrat ett jobb men ska fixa det så snart som möjligt.

Sara ringde och sa att hon och Jonatan skulle ner till Sthlm och hämta en ny bil. Jag tog chansen och hänge med upp igen. Så nu sitter man i Luleå och njuter av att få vara med nära och kära.
Hälsade på Ted igår (frisören). Han verkar ha en massa koll på avtal och annat skit så nu vet jag vem jag ska ringa om det blir probs. :) Vi drack några öl och snackade skit. Just då kände jag hur mycket jag saknat dom jag brukade umgås med innan jag flyttade. Man hinner ju som inte snacka annars. Men nu vet jag att jag har fler vänner i den här stan. Det känns bra.

Men nu har tankarna tagit över igen. I Sthlm har jag min baby.. men för att vara ärlig har det inte varit ärskillt bra på senaste. Det blir mycket tjaffs när man bor så litet och så nära inpå varandra. Du har inget ställe i lägenheten som är DITT eller någonstans du kan rymma när du behöver vara själv. Sånt tär på ett förhållande. Det förstår jag.
Men som det känns just nu så vill jag gärna stanna lite längre här i mini staden och bara mysa. Inte känna krav och förväntningar.

Jag sitter hos Sara som ligger och sover. Halvligger i soffan med en av hundarna med datorn i famnen och sneglar på tv. Det är underbart. :)

Sthlm är en stad med möjligheter. Men just nu saknar jag det inte. Gillar inte Luleå heller. Men jag gillar mina vänner. (Sara du är underbar)
Jag har en massa saker att ta itu med här men jag skjuter upp det som man gärna gör med tandläkaren ungefär. Precis som att jag vill dra ut på tiden. Få den att stanna.

Känner mig lite små sjuk. Inte sjuk sjuk men sjuk. Öhh...
undra vad jag lider av?

Hälsade på min gulle Tomas "pistolmannen" (haha) på sjukhuset igår också. Han mådde bra men led av magsmärtor och hade svårt att röra ena foten. Båda skotten från polisen hade träffat bakifrån! Så det som står i tidningarna är bara skit. För mig spelar det ingen roll vad han har gjort. Han är min Tomas oavsett. Han var den enda som fick mig att börja gråta när vi skildes åt i 9an. En av dom få riktiga vännerna som stått kvar.

Lots of love to my belovedones


BTW!
mina betyg:
Dam klippning   VG
Frisyrdesign/ formblåsning   VG
Herrklippning makin   VG
Herrklippning, fri frisyr med styling   VG
Permanentbehandling   VG
Oxidationsfärgning   VG
Teoritest   VG+
Bruduppsättning   G
Service   VG

Kommentarer
Postat av: Henrik

Finns massor med frisörsalonger i Göteborg som förövrigt är en mycket trevligare stad än Stockholm. Får du jobb här så lovar jag att komma och klippa mig minst en gång i månaden :)

2008-11-04 @ 09:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback