Här går det undan!

Veeem är bäst?! MIA är bäst!

Jag skulle precis slå igång datorn imorse för att kolla om jag fått svar från nåt utav ställena jag sökt jobb på, så ringer det i telefonen. Tony and guy i andra änden. Min CV var tydligen väldigt intressant. Jag fick en intervju på torsdag.

Lycklig Mia gör segerdansen och loggar in på sin mail. Där hittar hon ett till svar från Stockholmsstylisterna.
Välkommen på intervju på onsdag.
Det här var ju lättare än jag trodde. Smart drag att skicka med betygen med min CV alltså.
Detta betyder att jag måste åka hem idag så jag hinner kolla upp vart allt ligger och ställa tillbaka dygnet några timmar.
Flyget går 19.15 och jag måste hinna packa. Alla som känner mig vet att jag och packning inte riktigt går ihop. Brukar ta ungefär ett dygn innan jag fått ner allt i väskan.

iiiih! Jag är helt uppe i varv nu.

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback